top of page
polished-black-car-polishing-machine-polished-finishing-car-detailing-selective-focus.jpg

Polerowanie
Korekta lakieru

Zabezpieczanie lakieru - Szczecin

installation-of-a-protective-film-auto-the-specialist-gets-rid-of-moisture-and-liquid-usin
smola-300x116.jpeg

Polerowanie lakieru w Szczecinie

iron-300x182.jpeg
polerowanie2-300x178.jpg

CENNIK

Odświeżenie lakieru:


– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne ręczne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– jednoetapowe maszynowe polerowanie lakieru – pozwala na usunięcie drobnych zarysowań i niedoskonałości lakieru
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej


cena od 700 zł

Polerowanie lakieru 2 etapy:
 

– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne ręczne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– dwuetapowa maszynowa korekta lakieru daje możliwość usunięcia nawet do 70 % niedoskonałości lakieru
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej


cena od 1200 zł

Pełna korekta lakieru:


– mycie wstępne – aplikacja delikatnej piany na karoserie oraz felgi w celu zmiękczenia brudu
– ręczne mycie zasadnicze tzw metodą na dwa wiadra – metoda ta ogranicza powstawanie mikro rys na lakierze powstałych po nieprawidłowym myciu ręcznym
– – dokładne mycie karoserii, felg, nadkoli, progów, wnęk
– usuwanie z lakieru oraz felg takich zanieczyszczeń jak smoła, asfalt, lotna rdza
– glinkowanie lakieru
– dokładne osuszenie lakieru
– wyczyszczenie szyb od zewnątrz
– wieloetapowe maszynowe polerowanie lakieru – usunięcie z jego powierzchni do 99% widocznych oraz możliwych do usunięcia niedoskonałości i zarysowań
– zabezpieczenie lakieru oraz felg woskiem, nabłyszczenie opon, odświeżenie zewnętrznych elementów plastikowych
– możliwość zastosowania powłoki ceramicznej


cena ustalana indywidualnie

bottom of page